چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم

چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم

مدافع تیم استقلال گفت: بازی با شمس آذر تجربه مهمی شد و از این بازی باید درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری راکو، روزبه چشمی پس از برتری 3 بر 2 استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: هواداران سنگ تمام گذاشتند و همه آمده بودند. زحمت کشیدند و تیم را تشویق کردند. بازی را باید بهتر از از اینها تمام می کردیم، اما بعد از آنکه 3 هیچ جلو افتادیم بازی را ساده گرفتیم. اتفاقاتی افتاد که نتیجه بازی 3 بر 2 شد و بازی را خیلی سخت کردیم. تجربه مهمی شد و از این بازی باید درس بگیریم. خدا را شکر که 3 امتیاز را گرفتیم ولی قطعاً از این بازی باید درس بگیریم.

مدافع تیم استقلال درباره بازی سخت هفته آینده تیمش در خانه تراکتور گفت: همه بازی ها سخت است. هفته قبل در اراک مقابل آلومینیوم، امروز برابر شمس آذر دیدید که سخت شد، بازی ها همه سخت هستند و هیچ بازی آسانی نداریم. تلاش می کنیم تا با آمادگی صددرصد به میدان برویم و برابر تراکتور نتیجه خوبی بگیریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم"، کلیک کنید.